Căutare Despre noi Cariere Termeni şi condiţii   Înregistrare Autentificare
 
ghiddespre logo  
  Firmă   Produse   Setări Înregistrare | Login
pentru a vă putea gestiona datele, trebuie să vă autentificaţi. Dacă nu aveţi cont vă puteţi înregistra gratis.
CONT » Autentificare

Cât mă costă un cont pe ghid?

Puteţi testa funcţionalitatea ghidului prin simpla înregistrare. Astfel, veţi avea acces la panoul de administrare, ceea ce presupune:
- posibilitatea de a administra datele generale ale firmei şi datele de registru (brand, logo, descriere, cuvinte cheie, website, telefon, fax, email, multiple domenii de activitate, societatea, sediul social, CIF, nr. reg., nr. angajaţi, salariul mediu, moneda)
- adăugarea punctelor de lucru (adresă, date de contact, descriere, coordonate pentru hartă, program şi poze)
- monitorizarea unei firme
- categorii produse
- listă produse (nume, descriere, preţ şi poze)
Toate acestea se pot administra şi vizualiza pe ghid de dumneavoastră fără a fi taxat în prealabil. Totodată, în pachetul standard, vizitatorii au posibilitatea de a vedea datele generale ale firmei dumneavoastră (brand, logo, descriere, cuvinte cheie, website, telefon, fax, email, multiple domenii de activitate, societatea, sediul social, CIF, nr. reg., nr. angajaţi, salariul mediu, moneda).
În funcţie de pachetul ales de dumneavoastră, vizitatorii au acces la secţiuni precum puncte de lucru, poze puncte de lucru, orar pe fiecare punct de lucru, harta cu localizarea fiecarui punct de lucru, date de contact pentru fiecare punct de lucru in parte, categorii produse, produse, descriere produs, poze produs, pret produs.

Cum actualizez datele firmei?

După procesul de autentificare, mergeţi la secţiunea «Firmă» şi selectaţi subcategoria «date firmă». Completaţi câmpurile din această pagină, după care apăsaţi butonul «Salvează modificările», aflat în josul paginii.

La secţiunea «Firmă», alegeţi subcategoria «date firmă», iar dacă:
– aveţi deja un logo încărcat pe server, accesaţi câmpul «Înlocuieşte logo» şi alegeţi imaginea jpeg sau gif care conţine logo-ul companiei dumneavoastră
– nu aveţi deja un logo încărcat, accesaţi câmpul «Logo», selectaţi imaginea jpeg sau gif din calculatorul dumneavoastră
după care apăsaţi butonul «Salvaţi modificările», aflat în josul paginii.

Care este diferenţa între câmpul «Nume» şi câmpul «Societate»?

Unele firme promovează un brand, cum ar fi «Ghid Despre» sau «ghiddespre.ro», deşi societatea care deţine acest brand poartă un nume diferit sau are o denumire mai complexă. Dacă dumneavoastră nu promovaţi un brand, puteţi completa la ambele câmpuri, numele societăţii comerciale.

Ce se întâmplă dacă nu am un website?

În cazul în care nu aveţi o pagină de internet pentru firma dumneavoastră, ghidul va trece automat adresa paginii din ghid, unde veţi putea completa date despre firma dumneavoastră (puncte de lucru, orar, categorii de produse, produse etc.).

Sunt obligatorii câmpurile de la rubrica «Registru»?

Nu. Noi nu vă condiţionăm contul în funcţie de rubricile completate în administrare, însă pentru o imagine cât mai transparentă şi bogată a companiei dumneavoastră, vă recomandăm să completaţi toate câmpurile pentru care aveţi datele necesare.

Câte domenii de activitate pot selecta?

Nu există o limită de număr, în cazul domeniilor de activitate. Există totuşi o limită a activităţii desfăşurate de dumneavoastră. Aşa că puteţi selecta atâtea domenii de activitate câte intră în activitatea pe care o desfăşoară firma dumneavoastră în momentul de faţă. Spre exemplu: dacă astăzi, compania dumneavoastră comercializează bijuterii, selectaţi domeniul de activitate «Bijuterii», iar dacă peste câtva timp vă reprofilaţi către birotică, deselectaţi domeniul de activitate «Bijuterii» şi selectaţi «Birotică». De aceea, vă rugăm să nu selectaţi decât acel/acele domeniu/domenii pe care compania dumneavoastră le acoperă, fiindcă ghiddespre.ro doreşte să afişeze o imagine cât mai clară asupra companiilor şi produselor/serviciilor acestora încât o astfel de eroare ar atrage după sine neîncrederea vizitatorilor.

Cum adaug mai multe adrese pentru o firmă?

Aveţi posibilitatea de a accesa secţiunea «Firmă», subcategoria «puncte de lucru» unde veţi putea adăuga adrese şi programe de lucru ale companiei dumneavoastră. Tototdată, pentru fiecare punct de lucru aveţi un număr de poze alocat, pe care îl puteţi folosi în beneficiul dumneavoastră. Spre exemplu: este recomandată o poză făcută la intrarea în punct pentru a ghida clienţii veniţi prin intermediul ghidului, sunt recomandate poze din interiorul punctului de lucru pentru a apropia clienţii de compania dumneavoastră. Este recomandat ca datele generale să fie cât mai clare.

Ce înseamnă coordonate şi cum le găsesc?

Câmpul «coordonate» este folosit pentru a putea afişa adresa punctului de lucru pe o hartă. Paşii prin care puteţi obţine aceste coordonate sunt simpli şi îi puteţi urmări atât citind rândurile de mai jos, cât şi urmărind videohelp-ul următor:

Accesaţi adresa maps.google.com, după care mutaţi harta cu ajutorul mouse-ului (ţineţi apăsat click stânga pentru a se deplasa şi învârtiţi rotiţa de la mouse pentru zoom) până când aţi găsit localitatea în care există punctul de lucru. După care, vă folosiţi de repere şi de denumirile străzilor pentru a localiza adresa exactă. În momentul în care sunteţi cu mouse-ul peste adresa exactă, daţi click dreapta şi alegeţi «Directions to here», apoi în partea dreaptă sus daţi click pe «Link» şi vor apărea două rânduri. Copiaţi textul din rândul al doilea şi lipiţi-l în câmpul «Coordonate» la adăugarea punctului de lucru.

Ce completez la câmpul «Alte menţiuni», în rubrica «Program» a punctului de lucru?

Folosiţi câmpul acesta pentru schimbări legate de program. Spre exemplu, daca în ziua de Paşte, punctul de lucru este deschis, puteţi folosi acest câmp pentru a vă anunţa clienţii.

Cum monitorizez o firmă?

La secţiunea «Firmă», subcategoria «monitorizare firmă» puteţi alege să monitorizaţi una sau mai multe firme. Puteţi monitoriza inclusiv firma dumneavoastră, dacă doriţi să urmăriţi evoluţia pe ghid. Puteţi alege secţiunea pe care doriţi să o urmăriţi: datele firmei, produsele sau punctele de lucru.

Ce înseamnă categorii de produse?

Un nume sub care produsele sau serviciile dumneavoastră se pot clasifica. Spre exemplu, dacă aveţi un restaurant care are în meniu sortimente de pizza, supe, ciorbe, mâncăruri etc. puteţi face o categorie de produse numită «Meniu Pizza», încă una numită «Meniu mâncare tradiţională», «Meniu băuturi» etc. Pentru fiecare categorie în parte, puteţi adăuga produsul cu denumire, caracteristici şi preţ. Totodată, puteţi să adăugaţi o categorie de servicii. Spre exemplu, dacă aveţi un service auto, puteţi adăuga o categorie de servicii numită «Vopsitorie» şi încă una numită «Tinichigerie», iar pentru fiecare categorie puteţi adăuga serviciile aferente.

Câte produse pot adăuga?

Secţiunea de adăugare a produselor vă permite să adăugaţi numele unui produs şi descrierea acestuia, câmp în care puteţi adăuga caracteristici, disponibilitate, durată, orice consideraţi că este un amănunt important pentru un client. Totodată, puteţi adăuga poze pentru fiecare produs în parte. Nu sunt necesare modificări ale pozelor pentru a se încadra într-un anumit format. Singura condiţie este ca pozele să fie într-un format jpeg sau gif. Numărul de produse pe care îl puteţi adăuga la o categorie depinde de pachetul pe care l-aţi achiziţionat.

Cum schimb parola ghidului?

Accesând secţiunea Setări, completaţi câmpurile pentru a schimba parola. Este necesară parola veche pentru a putea seta una nouă. Dacă aţi uitat parola veche, şi nu reuşiţi să o schimbaţi, puteţi închide sesiunea de autentificare (click pe Logout, în partea dreapta - sus) după care click pe «Aţi uitat parola» şi urmăriţi paşii pentru a putea să o recuperaţi.

Ghid cu întrebări frecvente: